لطفا قبل از ارسال پیام متن زیر را مطالعه کنید

دوستان رام فایی عزیز. این صفحه برای شفاف سازی و رسیدگی به شکایات شما در کوتاه ترین زمان ممکن پایه گزاری شده است.

  • درصورتی که شما خریدی داشتید که از آن شکایت دارید.
  • درصورتی که رام خریداری شده عمل نکرده و معیوب می باشد.
  • درصورتی که مشکل در دانلود فایل داشتید.

این صفحه برای شماست و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید با بازرسی سایت ارتباط برقرار کنید.

اما، یک و تنها یک شرط وجود دارد. شما باید قبل از ارسال هرگونه پیام برای شکایت و درخواست پیگیری از بازرسی سایت، با پشتیبان محصول خود تماس گرفته باشید و ایشان از ارائه خدمات به شما، آنطور که شایسته شماست خودداری کرده باشند، نظیر اینکه پاسخ شما را ندهند، کار شما را با تاخیر بیش از ۲۴ ساعت پیگیری کنند و قبیل این موارد. اگر برایتان سوال پیش آمده که شماره پشتیبان شما کجاست؟ تنها کافیست به ایمیل خود مراجعه کنید تا شماره پشتیبان محصول خود را در رسید خرید خود مشاهده کنید.

تعهد تمام پشتیبانان و مدیران سایت رام فا بر این است که به شما ارائه خدمات آنطور که شایسته شماست را دهند. اما اگر به هر دلیلی این امر محقق نشد، کافیست فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس یکی از بازرسین سایت باشید تا خدمات آنطور که شایسته شماست انجام گیرد و رضایت خاطر شما حصول گردد.

با تشکر و قدردانی پیشاپیش از شما همراهان عزیز. 

             علیرضا جلیلی – مدیریت رام فا


 

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

تلفن تماس (الزامی)

شناسه پرداخت (الزامی)

نام کامل محصول(الزامی)

پشتیبان محصول (الزامی)

موضوع (الزامی)

با پشتیبان محصول تماس گرفته و نتیجه نگرفته ام


پیام شما