شرایط گارانتی محصولات رام فا

ضمانت سلامت رام و گارانتی بازگشت وجه، امریست که در هیچ سایت داخلی و چه خارجی اتفاق نیفتاده است. اما رام فا، با توجه به نیاز سنجی جامعه مشتریان و اطمینان به راهی که آن را شروع کرده است، اقدام به این عمل نموده که مطابق بند ها و شرایط زیر می باشد:

۱-۱- توجه کنید ساعات پاسخگویی شرکت تنها در روز و ساعات کاری شنبه تا پنج شنبه صبح‌ها ۹ الی ۱۴  و عصرها ۱۷۲۱ می باشد و خارج از این بازه تحت هیچ عنوان و شرایطی پاسخگویی انجام نخواهد پذیرفت.

۱-۲- امکان برقراری ارتباط با پشتیبان خود از طریق پیامک تلگرام تماس صوتی و ایمیل امکان پذیر می باشد.

رام فا برای هر رام پشتیبان مخصوصی اختصاص داده است تا درصورتی که حتی با احتمال یک درصد، رام تهیه شده شما به مشکل برخورد،‌ به راحتی با پشتیبانتان تماس گرفته و راهنماییتان کنند. با این اوصاف همواره با خیال راحت میتوانید از رام‌ فا رام تهیه کنید و نگران نباشید که رام عمل نکند یا سالم نباشد. به این دلیل که یا رام دیگری در اختیارتان قرار خواهد گرفت و یا هزینه محصول استرداد داده خواهد شد.

۱-۳. شماره پشتیبان پس از خرید به ایمیل شما ارسال میشود و همچنین در صفحه خرید محصول (جایی که برای اولین بار محصول را مشاهده کرده اید) نیز شماره ایشان موجود می باشد.

توجه کنی تمامی محصولات رام فا تحت قانون کپی رایت می باشد و شما نمیتوانید آن را در اختیار دیگران بصورت پولی و یا رایگان قرار دهید!

لطفا برای حمایت از رام فا بجای کپی برداری و نقض قانون کپی رایت، لینک محصولات ما را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.

پیشاپیش از همکاری شما صمیمانه سپاسگذاریم

۲. همچنین توجه کنید برای افزایش سطح پشتیبانی، سرویس رسیدگی به شکایات راه‌اندازی شده تا درصورتی که از پشتیبانی پشتیبان خود ناراضی بودید، از آن طریق با مسئولین رسیدگی به شکایات ارتباط برقرار کنید.  ( موجود در نوار سمت راست سایت)

درصورتی پشتیبان به هیچ یک از راه‌های ارتباطی نظیر تلگرام، پیامک و تماس پاسخگو نباشند. میتوانید از بخش رسیدگی به شکایات درخواست رسیدگی کنید.

 

شرایط استرداد وجه

۱. رام فا تایید می کند تمامی رام های موجود در سایت، دقیقا آنچه معرفی شده بوده و هست.

۲. درصورت خرید محصول و مشاهده مغایرت با موارد ذکر شده در سایت، استرداد وجه انجام می پذیرد.

۳. رام فا تضمین می کند رام های موجود در سایت حداقل یکبار توسط ما تست شده است.

۴- درصورت معیوب بودن لینک دانلود درصورتی که در بازه کاری شرکت باشد، وظیفه ماست که در کمتر از یک ساعت مشکل لینک را برطرف کنیم و در صورتی که خارج از بازه کاری باشد، می بایست تا شروع تایم کاری روز بعد صبر کنید و اگر بعد از یک ساعت از شروع تایم کاری اصلاح لینک اتفاق نیفتاد، میتوانید درخواست استرداد وجه دهید.

۵- توجه کنید برای استرداد وجه ضروری میباشد تا با پشتیبان خود تماس گرفته باشید. و ایشان تایید کنند که مشکل از محصول می باشد.

۶- استرداد وجه روزانه یک بار و بین ساعات ۲۳ تا ۲۴ بامداد هر شب انجام خواهد شد.
۶-١- استرداد وجه تنها در روز های غیر تعطیل انجام خواهد شد و درصورتی که خارج از این بازه باشد به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

مواردی که شامل شرایط گارانتی رام فا نمی باشد:

١- گارانتی محصولات رام فا شامل محصولات رام فا می شود و نه توانایی های شما! بعد از خرید محصول لینک آموزش بسیار ساده و مرحله به مرحله به زبان فارسی برایتان ارسال خواهد شد. درصورت عدم آشنایی شما با کامپیوتر و دستگاه اندرویدی تان و ناتوانی شما در انجام مراحل آموزش امکان استرداد وجه وجود ندارد.

٢- مراجعه به تعمیرکاران شهر خود و پاسخ آن‌ها مبنی بر عدم امکان نصب رام به هیچ عنوان برایمان اعتباری نداشته و نخواهد داشت.
رام فا به عنوان اولین مرجع رام های رسمی و کاستوم در ایران که موفق به کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرجع اعتبار سنجی وب ایران (eNamad) می باشد، اگر رامی برای دستگاهی منتشر میکند، مطمئنا آن رام تست شده می باشد و می بایست عمل کند. ناتوانی شما و دیگر افراد در این عرصه کاری در انجام مراحل بسیار ساده و مرحله به مرحله آموزش ها به ضعف شما و آن‌ها برمیگردد و نه محصولات تست شده رام فا!

٣- “…و قدرت همواره از مسئولیت پذیری خواهد آمد…” با استفاده از محصولات رام فا شما مسئولیت هرگونه خرابی ناشی از دستگاه خود را میپذیرید.
با تشکر از خدای منان، در طول سال های فعالیت رام فا، حتی یک مورد خرابی ناشی از استفاده از محصولات رام فا برای مشتریانمان اتفاق نیفتاده و امیدواریم نیفتد. با این حال درصورتی که مشکلی برای دستگاه دلبندتان اتفاق بیفتد، تا حد امکان تلاش میکنیم تا در رفع مشکل کمکتان کنیم. اما همانطور که میدانید برای خطایابی ایرادات پیش آمده در حین فلش رام نیاز به حضور فیزیکی دستگاه می باشد و بصورت مجازی این عمل بسیار محدود خواهد شد.
همچنین اضافه میکنیم تقریبا مشکل نرم افزاری وجود ندارد که قابل حل نباشد.

۴. مواردی که در صفحه پیش از خرید (توضیحات محصول) به عنوان پیش نیاز معرفی میشوند، به این علت که برای انجام آن مرحله (پیشنیاز) نیاز به ارتباط فیزیکی با دستگاه می باشد و ما نمیتوانیم از راه دور کمکی کنیم؛ شامل گارانتی نخواهد بود و ناتوانی شما از انجام مرحله پیش نیاز، شامل بند یکم همین بخش خواهد شد.